CO.CO

שילוב מרתק בין חברת אופנה ומיזם חברתי במימון המונים. את האשראי העסקי מקבלת החברה מהלקוחות, שהופכות לשותפות, משקיעות סכום כסף ומקבלות את כל ההשקעה בחזרה במוצרים והנחות לכל החיים. את החברה הקימו דליה קפוזה וצפרא פרלמוטר ב-2013.

Co.Co הוקמה מתוך אמונה שהמעבר לכלכלה צודקת יותר, טמון בהקמת מרכזי רווח שיתופיים. החברה מציעה בגדי מעצבים באיכות טובה ומחירים נוחים בשילוב ההזדמנות להפוך את העולם למקום נקי וצודק יותר. ב Co.Co מקדמים בפועל ערכים כמו שמירה על הסביבה, שוויון, שקיפות, תרומה לקהילה והגינות חברתית. חנויות המותג משמשות גם כמקום לפעילות קהילתית שמטרתה להנגיש את הרעיון החברתי לקהל.

המודל העסקי של Co.Co תפור (תרתי משמע) למידות של כל אחד ואחת, ומציע רעיון פשוט להפליא: להפוך הוצאה להשקעה. קניית מוצר אופנתי הופכת לסוג של “מניית אופנה” – ממנה ניתן גם להרוויח. בבסיס החברה חזון שאפתני: חברה מצליחה ורווחית שתהיה שייכת ללקוחותיה, הכוונה היא שבבוא היום כל בעלי מניית האופנה ישותפו ברווחים כשאלו יחולקו על פי חוק.

לרשת חנויות Co.Co עשרה סניפים בכל רחבי הארץ בנוסף לחנות המקוונת.

קישור לאתר החברה: https://bit.ly/2TQDjzm

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה